hlavně to GREEDY
posílám ti tabulku s minimama pro ILSy jak jsi chtěl
Citace:
Categories of ILS Approaches.
Category..........Minimum DH ....Minimum RVR............Remarks
I.......................200 feet.........2400 feet
I.......................200 feet........ 1800 feet..............With touchdown zone and runway centerline lighting
II......................100 feet.........1200 feet..............Half the minimums of a standard Cat I approach
IIIa....................100 feet..........700 feet
IIIb......................50 feet..........150 to 700 feet
IIIc........ .............No DH...........No RVR limitation.
Jinak pro tebe česky a s metrama pro tvoje éra je to obecně asi takto:
CAT I:.........DH nad 200 feet/60 m a buď při dohlednosti nad 800 m nebo RVR nad 550 m.
CAT II:........DH pod 200 feet/60 m, ale nad 100 feet/30 m a při RVR nad 300 m.
CAT III A:....DH pod 100 feet/30 m nebo bez omezení DH a RVR nad 200 m
CAT III B:.... DH pod 50 feet/15 m nebo bez omezení DH a RVR pod 200 m, ale nad 50 m
CAT III C:.....bez omezení DH a RVR
Můžeš se dočíst i mírně odlišné čísla, prototže problematiky je složitější. DH/DA u přesných, MDA/MDH u nepřesných jsou spočítané na základě dat AIPu, v našem příladě OCA/OCH + přídavek provozovatele. (např Jappensen). Tzn.....překážka + HL (high loss/ztráta výšky) = OCH. OCH + přídavek Jepíku = DH.
Jo a ještě jinak. Pro tebe, jsou směrodatné výšky v mapách, popř. tvého provozovatele, pokud tyto jsou vyšší, než ty v mapě.